Some catch up.

Klockan är mycket men jag är inte särskilt trött. Den där vårtimmen spökar ju lite fortfarande också. Ville bara ge er en liten uppdatering på den gågna helgen där det har hunnits med Hiveskonsert med Hulandersyskonen, sushikväll, Earth Hour countdown med tända ljus, vin och ost och shopping på allas vårat Myrorna. För att ta det i sin ordning så börjar vi med konserten i torsdags.

Jon, Samuel och Emma kommer till Bråddgatan och vi flickor börjar piffa rätt snabbt medan bröderna lagar äkta grabbmiddag á la klyftpotatis, kött och bea. Jag gör mojitos och vi peppar som tusan! Väl nere vid Flygeln tar vi oss ett glas innan vi makar oss fram till the front row. Konserten börjar. Den är grym. Jag och Emma hoppar och skriker oss hesa, Emma lyckas snudda vid Pelle två gånger, hon är nöjd. Senare landar vi på mellanfest på Dalkarlen hos Emese och till sist beger vi oss till Klubb Republik som faktiskt inte alls var någon höjdare. Tråkigt band och dålig mysik, trist!

Fredagen var en aningens seg men vi hann med lite Planet Earth och en kopp kaffe innan Samuel och Emma for tillbaka till Dalarna. Jag och Jon begav oss till Tim och Maria där det vankades sushi! Emese och Svante kom också och det rullades och rullades och rullades innan vi tillslut smaskade i oss alla de hundratalet bitarna.

Lördagen. Vi repade en snabbis innan Jon skulle spela match. Jag pluggade lite och gick ner på stan med Maria och Tim. Jag fyndade ett par skor och två fina lampor! Två små röda som står på varsin sida av skrivbordet. Praktiskt.


På kvällen blev det myspys i mörkret. Vi såg dock ingen skillnad. Tror att Norrköpingsborna var lite dåliga på det där.

Söndagen förflöt i plugg och tvtittande. Så var det med det.
Natti! /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0