falun

Om ni undrar vart jag tagit vägen så är det så att jag farit till falun, här är lite vad jag hittat på;


rivit badrum

tim hjälpte till en gnutta


och pappa tittade mest på

det har nog nästan regnat varje dag

tim och jag åkte till gamla staberg och lunchade ekologiskt med alla pensionärer, det var mycket mysigt och gott

det här var gott vill jag lova!

godbit


jag gjorde ett "skivfodral" till tim som numera går under namnet "what about mallard". Fodralet ska kompletteras med kontaktuppgifter och postas tillsammans med en skiva och en fjäder till lite olika skivbolag

vi har varit utan kök, toa, el och vatten


jag åkte på snabbvisit till sundsvall och träffade farmor och farfar


det firades studenter

och jag köpte mig ett karin ferner halsband för mina examenspengar från farmor och farfar



Kommentarer
Postat av: jonas

fint men round? around? kanske ska vara så, arty!!

2009-06-21 @ 01:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0