dansa, dansa!



igår började jag fundera på vad jag skulle ha på mig på evas 25-årsfest, vad som skulle packas med till stockholm.
jag hittade min söta bruna 50-tals klänning inne i garderoben och tyckte lite synd om den. mest för att jag aldrig använder den, den är lite för lång, går ner över knäna, och känns så där, inte riktigt användbar...så min första tanke var, jag syr upp den lite. hmm, eeh jaa..

okej, för det första; är jag faktiskt helt värdelös på att sy, jag har inget tålamod, jag mäter inte, gör ingenting ordentligt, och har ingen egentlig plan för vad jag håller på med utan jag bara gör, för jag vill att det ska bli klart och jättefint - det blir det dock sällan. oftast slutar det med att jag sitter helt svettig och sticker mig på nålen för att sedan kasta skiten i ren frustration. tacksamt nog för min lilla bruna femtiotals blåsa lyckades jag faktiskt bli klar den här gången och nöjd till på köpet. den blev snorkort och puffig med en liten rosett av spillbitarna, så nu lilla blåsa nu ska du få följa med ut och dansa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

kan inte vara mer släkt med stina o sara! att vi kan vara så lika!! det blir fiiint de där!!

2009-04-23 @ 23:08:42
Postat av: Inger

Riktigt snygg klänning, proffsigt med rosetten! Ha det så kul i stora staden Stockholm

2009-04-24 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0