Min vän sprinklersystemet!

Hej alla! 

Jag är ju som bekant mitt uppe i min andra period som konsult på Cramo här i Norrköping. Det enda riktigt stora missödet under mitt förra besök för drygt ett år sedan var när jag tappade en "bajamaja" med trucken. Idag kom mitt nästa lilla snedsteg, tillika första missen under andra besöket. Jag skulle koppla in vattnet i en bod för att kolla kranar och varmvattenberedare och dä. Men jag råkade koppla på full stråle rakt in i sprinklersystemet. Ni kanske kan gissa att det blev ganska blött när 4 stenhårda strålar sprutade rakt ner på golvet. Rena turen att min kollega som befann sig inne i boden inte fick en dusch. 

Annars allt lugnt med mig. Hoppas att veckan går fort, ser fram emot att komma hem till Malung i helgen!

//Jon

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det verkar som om du har rätt kul på jobbet??

2008-09-23 @ 12:17:42
Postat av: Christian

Tur att du inte jobbar hos oss på det brandgula bemanningsföretaget.

2008-10-06 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0