tenta p

den är här nu igen, tenta p. läsa, läsa, läsa.
jag och louise har tenta i magasindesign men jag måste faktiskt säga att det är ganska kul att plugga just nu. för första gången känns det som att jag knölar in nyttig kunskap i huvudet istället för irrelevant akademiskt dravel. skönt att få vara hemma och bara läsa en bok för en gång skull, grupparbeten är roligt men man behöver en paus.
jag har dock funnit ett problem med min kurslitteratur, den innehåller alldelles för många fina bilder, vilket gör att jag bara vill rita nu, inte läsa, bara rita.
så jag gjorde det.
vilket resulterar i att jag måste läsa nu istället. ja ja...


illustration av: mig



// Maria




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0