Ännu en blogg!

Hello hello!

Måste bara få göra lite mer reklam. Jag blev nyss omnämnd i en till musikblogg, denna gång av en irländare (or so I think?) som just nu skriver om skandinavisk musik. Han har gjort en spellista med sina favoritlåtar från Sverige, och min låt "Fifteen Steps" finns med som avslutningslåt. Dessutom skriver han väldigt fina och smickrande ord om mig, länkar till min myspace och hintar om att något skivbolag borde plocka upp mig :)

Så gå in och läs! http://boxsetgo.blogspot.com

Annars är det mycket bandy i livet just nu, träningar hela veckorna och matcher på helgerna. Ikväll ska vi till Västerås och spela mot Åtvidaberg i inomhushallen där. Matchstart kl.21.00 vilket betyder att vi nog är hemma framåt 02.00 i natt.. En lördag kväll! Och det roliga är att jag tycker det ska bli hur kul som helst :)

Men innan dess ska Arsenal förhoppningsvis spöa Everton och jag casha in lite pengar hos Unibet!

Hejsvejs! /Tim

Kommentarer
Postat av: Pauline

HIHI det är ju super kul! åhhh vad fint han skrev om dig också! hihi och så sant, ett skivbolag måste snart få nys om dig tim :)

2008-10-18 @ 13:14:13
URL: http://polle.webblogg.se/
Postat av: Systra

Vad kul, stolt du borde vara Limpi:)

2008-10-22 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0