dirty dancing

Jag har landat hemma efter en lång dag i skolan, har lagat indisk currygryta med raita och ätit en ordentlig portion.  Jag är såå trött men samtidigt helt uppe i varv, egentligen borde jag gå och lägga mig med samma, men tror inte att jag ens kommer kunna blunda en tredjedels sekund. Hela min kropp är stressad, men huvudet är för trött för att fatta. Men det känns i kroppen i axlarna, nacken, magen, ont, ont, ont. Nu längat jag efter att Tim ska komma hem och klappa mig på håret och värma en två chokladmuffins. Det blir fint det!
psst klicka på bilden så får ni se nått  annat fint!



Sedan tror jag att allt skulle kännas lite bättre om det slutade vara sånt pissigt väder. Snö? Snart?

/// Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0