helvetesjävlaförbannadeskit.

igår kväll tappade jag min mac book pro i golvet,
ja det var höjden av klantighet
och mycket, mycket onödigt.
antagligen har hårddisken pajat eftersom den inte fick kontakt med operativsystemet, och då är allt borta.
jag vill helst inte prata om tur en dag som denna, men det var ändå ganska trevligt att macbutiken hade öppet fast det var röd dag, så jag och pappa gick dit och lämnade in min älskade.
- snälla rädda det som räddas kan!
så 2-3  veckor kan jag bli datorlös, analog och ja, värdelös.
(obs. jag är ännu inte mogen för kommentarer som "men tänk på de som levde för 100 år sedan" eller "hade du inte backat up???") 

detta nya analoga liv har dock resulterat i att jag fått tid för andra sysslor, skura golvet exempelvis, inget ont som inte har nått gott med sig...och jag är inte ett dugg sarkastisk....

/ maria

Kommentarer
Postat av: emelie

usch, jag lider med dig! jag som liksom tycker att det är ett rent helvete att vara utan internet på obestämd tid (har dock lyckats ansluta mig till en grannes nu)... men utan dator! hjälp. hoppas verkligen de lyckas rädda din lilla stackars hårddisk!

2008-11-01 @ 20:12:06
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: marcus

lider med dig. skithelg.

2008-11-02 @ 17:55:09
URL: http://marcusnyberg.blogg.se/
Postat av: eva

åh nej!!! håller tummarna för att de lyckas rädda den. panik om allt är borta. stackare! puss

2008-11-03 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0