Det rullar på...

Nu var det allt bra länge sen jag skrev ett litet inlägg här. Jag har haft en finfin men lång dag. Den började redan klockan 8 i morse på Vildmarkshotellet med sjukvårds-/hjärt och lungräddningsutbildning. Detta som ett led i förberedelserna för att jobba som värd på Kolmårdens djurpark i sommar. Jag har redan jobbat fyra dagar och i morgon är det dags igen! Det är riktigt kul faktiskt och kommer att vara en grymt bra erfarenhet när sommaren är slut!

Nu ska jag ha en slapparkväll för morgondagen kommer att bli minst lika lång som idag. Jobb och sen match med Skarphagen på kvällen. Skulle vara riktigt fint med en seger så man kan åka till Stockholm på lördag och se Nick Cave & The Bad Seeds med gott humör!

Vi hörs!

//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0