Bakom kulisserna...

I början av veckan hjälpte jag till inför Gudrun Sjödéns pressvisning. Den var ute vid fjärilshuset i Haga, i ett stort växthus. Det var sjukt kul att få vara med och bygga upp allt - från inget till överflöd av inredning, växter och annat. Det fullkomligt sprakade av färger från den kommande hemmakollektionen. Själva kläderna gick mest i svart, grått och dovt rött och blått, alltså riktigt höstigt och murrigt.

Och ikväll bär det av igen. Ska vara med på en fotografering av lite vinterkläder ute i Stockholms skärgård i helgen. Vara assistent och fixa lite hit och dit. Det ska också bli skitkul och spännande. Vi ska bo i små stugor så jag hoppas verkligen att det blir fint väder!

Nu ska jag gå och köpa lite mat på Spicy Hot åt mig och Jon.

Bjuder på några bilder från visningen:




Önskar alla en trevlig helg!
/Lois

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0