Prisvärt!

Besöket på mio i söndags resulterade i ett nytt inköp i form av en hushållsvåg. Vi har länge velat ha en sådan men då de har varit lite för dyra har det inte blivit av. På mio hade de dock en mycket prisvärd våg (150 kr), ståendes i fyndhörnan. Den är otroligt tjusig och fungerar utmärkt!

image90



På vägen hem från Eva och Michal svängde jag in en snabbis på Myrornas, och vad fann jag inte då? Jo, världens sötaste och skönaste skor som sitter som en smäck! Endast 50 riksdaler fick jag pröjsa och jag känner mig nöjdast i världen just nu.

image89
Bilden fick bli svartvit på grund av de något överansträngda och rosa vinterfötterna.

Nu ska jag laga en broccoli- och purjolökspaj med avocadosallad till mig, Jon och Maria. (Om du läser detta Tim, vi saknar dig! Hoppas England är grymt.)

Kommentarer
Postat av: eva

gud så söta skor, verkligen jättefina! vilket fynd!

2008-03-03 @ 19:39:06
Postat av: Tim

Jag saknar er ocksa!!

2008-03-08 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0