Avec moi!

Idag har varit en väldigt bra dag, jag och Patrik på praktiken fick ihop en folder som vi arbetat med under veckan och det blev mycket bättre än jag trott, vidare har jag gjort lite illustrationer idag och byggt upp och tagit emot lite kunder i industris monter på chockladfestivalen. Så lärorikt  och roligt med praktik, har lärt mig sjukt mycket på bara knappt två veckor.

Nu sitter jag i soffan efter att ha avnjutit en liten singel lyxfredagsmiddag (jag med!) med räkor, avocado, baguett, rödlök och gräddfil. mums! Väntar på pappa och bror som bör anlända vilken sekund som helst. Imorron är det ikea och shoppingtur på stan som gäller, och kanske lite storhandling på willys, det gäller att passa på när man har en bil till förfogande :)

För övrigt saknar jag min lilla Tim för mycket. Han är ju så fin och gullig och då blir det lite jobbigt när han ska vara borta så här länge....py halva tiden kvar nu... hmm...
Puss på dig finaste om du läser det här.

/ Maria


image102
liten söt liten blommig kofta hittade jag i falun, den ville bli min

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, jag och min syster higher.blogg.se tänker försöka starta en grupp om ca 20bloggare som ser till att kommentera varandras inlägg ganska ofta.. så det blir lättare att hamna på aktivlistan för oss alla som går med :)
är du på och försöker se till att hamna dära?

2008-03-07 @ 22:06:29
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Stina

Hej! Fiiin....
Titta gärna in på Saras sida brakul.nu
Har lagt lite in bilder från Paris.
Tappat den nya kepan o sjalen på Arlanda!!
Hon är ledsen nu....Kram Stina

2008-03-09 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0