Vad händer?

Det är verkligen dålig uppdatering på den här bloggen nu.. Det är allas fel!

Jag är hemma ensam i Norrköping just nu. Det känns lite ensamt ibland, speciellt om kvällarna. Men dagarna går finfint, jag har börjat jobba på Arla nu och det känns kanonbra. Härliga arbetskamrater och ett inte alltför stressigt eller krångligt jobb. Kan tänka mig att jag kommer lessna rätt rejält på att lyfta gamla mjölkpaket uppför en hiss och kompressera dem om och om och om och om igen. Men men.. Det är bra lön, och det är huvudsaken med ett sommarjobb.

Men igår då.. Igår! Igår! Vilket mål! Vilken match! Jag var hemma hos Peter och Elin (Peter hade för övrigt tagit körkort tidigare under dagen, grattis!). Jakobs Emma var också där. Vi hade det superkul, upprullade i deras enorma dubbelsäng med ett egengjort bord med chips och öl på. Jag kände nog lite att jag var den största fotbollsnörden där, men det var kul ändå! Och med den matchen som blev var nog alla nöjda.

Jon & Louise kommer på fredag tror jag, och Maria kommer på Söndag. Jag längtar! 'Til then!

/Tim

Kommentarer
Postat av: Messerschmitt

Eh....Kompressera....vad är det?

2008-06-11 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0