weekends

jag blev också sugen på att waccoma lite idag, två bilder blev det.
idag har jag och tim haft en underbar ledig dag! vi strosade lite på stan och gick sedan och fikade på den sötaste lilla uteserveringen på östgötaslätten. drack påtår och åt rabarberpaj under äppelträden och hade det flott.
strax ska vi kila iväg och se den beryktade sex and the city filmen (!) det ska bli mycket roligt vad som änhar skrivits om den, jag vet inte, har inte läst något egentligen, hoppas bara att den gör serien rättvisa. 
som det MEGA fan jag är som sett hela serien, alla avsnitt, ett antal gånger (minst fem, sex iallafall)  är jag kanske inte den mest objektiva bedömaren dock, jag tror jag kommer att le förnöjt genom hela filmen, men vi får väll se...
/maria









Kommentarer
Postat av: TIm

Jättefint smita!

2008-06-30 @ 19:56:43
URL: http://nordantill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0