Ny frilla!

En liten uppdatering bara. Tänkte visa min nya frisür. Jag blev nöjd! Jag var lite misstänkssam innan eftersom jag fick lov att klippa mig hos samma frisör som förra gången (och då var jag inte lika nöjd) på grund av att det var just han som svarade i telefon när jag ringde och bokade. Kändes fel att säga typ "Hej jag blev inte nöjd förra gången så jag vill gärna klippa mig hos nån annan som jobbar hos er". Dessutom var han ganska tråkig och otrevlig sist. Men ACK så fel jag hade. Den här gången inte bara klippte han bra, han var dessutom trevlig, pratsam och han skämtade till och med! :)

Annars så flyter livet på här nere. Jag har just avslutat min tredje vecka på Arla. Det känns skitbra. Fett med cash va! Jobbar söndag i övermorgon också, vilket är det absolut bästa passet enligt mig. Man jobbar 12 timmar och får typ 185 kr i timmen. Det innebär alltså drygt 2000 kr. För en dag! Fett med cash!

Bara finalen kvar i EM nu också. Jag tror och hoppas på Spanjorerna. Hoppas Cesc äntligen får spela från start och visa hur han kan dominera igen.

Jag vann 200 kr på tipset igår kväll! Kändes grymt bra!

Ja det var väl allt det.. Jag vet att mamma är såååå nyfiken så här kommer två bilder på frillan.



(GRR!)

/Tim

Kommentarer
Postat av: Mamma Inger

Finaste snyggaste Limpi frillan!! Äntligen en korthårig pojke!I och för sig är du alltid min finaste Tim!

2008-06-28 @ 18:13:57
Postat av: Maja

Zöööt

2008-06-30 @ 14:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0