Jag bara måste...

Jag bara måste berätta om den senaste kommentaren jag fick till en av mina videos på min YouTube-sida. Jag hade laddat upp en ukulelecover på ABBA-låten Mamma Mia (eftersom jag blev så inspirerad när jag var och såg filmen på bio). Först ramlade det in några positiva kommentarer, alltid roligt. Men det roligaste var nog helt enkelt det här:

Daniel21396:
"look your very good at singing and playing the uke actually but dont you think for a guy its kind of gay to like mama mia? what ever your good! gave you 5 ***** so you kind of rock!"

Vad ska man säga? Det är gay att gilla ABBA! :) Men strunt samma, du var bra! Jag gav dig 5 stjärnor så du rockar typ. Men det är liiiite gay. Så ja.

Tänkte bara dela med mig av denna lilla händelse som lyste upp min förmiddag något alldeles otroligt!

/Tim

Kommentarer
Postat av: MallanBrallan

Haha, Tim är gäj gäj gäj!



=)

2008-07-25 @ 13:41:32
Postat av: Jonatan

Den var grym! :)

2008-07-27 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0