Borgia utklassade serieledarna!

Känner bara att jag måste skriva ett kort inlägg om min match igår. Vi åkte ner till Stockholm för att möta dittills obesegrade AIK (de hade inte ens spelat en oavgjord match, utan vunnit precis allting). Sen spelar vi hur bra som helst och vinner med 9-3! 4-0 i halvtid och i andra halvlek kontrollerade vi matchen totalt. Underbart att se hur AIK blir mer och mer uppretade, de vet knappt hur det känns att ligga under ju. Jag lyckades peta in ett mål själv också, vilket gjorde det hela ännu roligare! Jag tror jag är uppe i 6 mål under säsongen nu, vilket är helt okej med tanke på att jag missade typ 4 matcher under jul och nyår. Kvalet till Allsvenskan kommer närmare och närmare, men tyvärr kommer jag missa hela den biten eftersom jag åker till England då.. Men men.. Inget att göra åt.

Läs mer om vår heroiska insats uppe i huvudstaden i Folkbladet eller i Norrköpings Tidningar.

Idag blir det pluggande hela dagen, tenta på Macbeth och Shakespeare imorgon. Men förhoppningsvis hinner jag runda av kvällen med Arsenals match mot Blackburn. United förlorade ju mot City och Chelsea spelade 0-0 mot Liverpool i helgen, så jag tror guldrycket kommer ikväll! Mitt tips: 4-0 till Arsenal. Säger du emot, Jon?

//Tim (nr. 8 på mittfältet i Borgia som snart kvalar till Allsvenskan)

Kommentarer
Postat av: Ekol

Härligt att läsa om framgångarna med bandyn. lycka till med tenta.

2008-02-11 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0