The Jacket

Äntligen är den min!
Som jag har suktat.

Jag vet att alla kommer springa omkring i en tunn svart kavaj i vår men det struntar jag i. Den här kavajen från VILA känns som klippt och skuren för mig. Jag känner mig helt enkelt fabulous. Och tänk vad många användningsområden sedan! Men mest av allt till ett par tajta jeans och en vit t-shirt. Det kommer bli en hit. En svart kavaj i min garderob har alltid saknats, men inte nu längre! Lägg även märke till det fina randiga fodret.


Jag bjuder på lite trött onsdagsposering i nya kavajen. Jag ser lite sorgsen ut men jag är verkligen strålande glad över detta inköp!

Sov gott!
Louise

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag vet att den är fin och jag vet även hur glad du är för den.

2009-01-22 @ 08:26:42
Postat av: Malin

Finfin! :) pssst.. jag har köpt den ljusa varianten.. tur i oturen att vi inte ses så ofta.

2009-01-29 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0