sticking with you

jag fortsätter att blogga på, jag inbillar mig att det uppskattas.

tänkte visa benvärmarna jag stickade klart igår. världens enklaste att göra, om man skulle vilja.
lägg bara upp 48 m på rundstickor, 12 m på varje alltså och sticka på. jag varvade 7 varv räta och 7 varv aviga längst upp för att få till ränderna. jag gjorde tre, men man får göra så många man vill och orkar.
när jag tyckte att benvärmarna var lagom långa maskade jag av och sydde på små bollar, (sånna man gjorde på fritids ni vet) på sidorna. det blev fint tycker jag, plus att man känner sig studdsig när man går.
// maria



Kommentarer
Postat av: Inger

ÅÅÅh va fina dom blev!Vilken snabbstickare du är, när du var här hade du ju precis börjat på den första!

2009-01-09 @ 22:39:17
Postat av: maria

japp här går det undan, jag har ju så dåligt tålamod, vill bli klaaar... så då lär man sig sticka fort :)

nu håller jag på med en mössa!

2009-01-09 @ 23:29:59
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: Malin

Shit vad duktig du är maria!! de ser ju supersnygga ut! Proffsigt!

2009-01-10 @ 18:25:09
URL: http://redheaded.blogg.se/
Postat av: eva

åh vad ambitiöst av dig, superfina blev dom!

2009-01-11 @ 02:27:08
Postat av: stina

Fiiina! Vilken duktig stickis du är!

Kram Faster Stina

2009-01-11 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0