2008, there and back again, del 2

Vi fortsätter tillbakablicken på 2008

Juni
Ostindienfararen kom till norrköping

min pappa krockade med en älg på sin motorcykel och skrämde halvt ihjäl oss allihop, men lyckades slippa undan med bara en gipsad arm, änglavakt var ordet!

det här var också månaden då min lillebror tog studenten

jag började jobba på kolmården, träffade mycket folk och många djur

midsommar firades i sundsvall med massa släkt, långbord, allsång och hattema

tim och jag gick på gubbens kafé och drack kaffe under äppelträden


Juli
familjen wester hälsade på i norrköping och det blev många utflykter



jag fick glasögon och slapp ha ont i huvudet var och varannan dag, lycka!

vi hälsade på lois i stockholm, bodde i hennes chef's fancy lägenhet och hade två av årets roligaste utekvällarna


det var en av de varmaste dagarna på hela året, i gick på grönan på dagen och dansade järnet på jazzklubb på kvällen tillsammans med emese, svante och pauline.



Augusti
jag, tim och jon tog ett kvällsdopp

tim och jag åkte på efterlängtad semester till sardinien och hade det nästan för bra!









vi sparar hösten och vintern tills nästa gång.
puss!
/ maria

Kommentarer
Postat av: ina

väldigt väldigt fina bilder! vart ligger sardinien?

2009-01-09 @ 23:39:22
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åhh vilka underbara bilder, vilken nostalgi känsla de gav!

2009-01-12 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0