Snö i Falun.

Hej alla!

Jag och Louise har tagit oss hem till dalarna denna helg. Vi tog tåget igår och anlände till fullskalig vinter. Ett lite roligt citat som ropades ut i högtalarsystemet under tågresan: "vi som jobbat idag, både lok och vagnar, tackar för oss." Sitter nu vid frukostbordet och blickar ut genom fönstret på ett ganska tjockt snötäcke och det är -4,5 grader ute.

Idag ska jag försöka ta det lugnt och träffa lite folk. Både mormor och farmor kommer förbi och jag hoppas få se Gustaf till kvällen. En höjdpunkt däremellan är ju den traditionsenliga stryktipsstunden runt 16-slaget. Jag och broder ska försöka mecka ihop en vinstrad och dryga ut våra reskassor. Samuel ska ju till australien på måndag och jag till London tillsammans med Tim på onsdag. Vi ska se Arsenal - Fenerbahce, WOHO!

http://www.bundesliga.de/media/images/international/england/arsenal_fabregas_x345.jpg

Morning glory, dags för en kopp kaffe!

//Jon

Kommentarer
Postat av: Tim

SNÖ! Jag vill också vara i Falun när det är snö och mysigt och allt det där!

2008-11-01 @ 10:31:16
URL: http://nordantill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0