r.i.p sweet, sweet harddrive



Den gick inte att rädda, den är död!

Hårddisken alltså.
Så nu blir det till att annordna begravning för den lille som nu ligger inpaketerad i ett litet silver fodral. Fick en ny större och frisk hårddisk iallafall och Leopard,
men till "my old one" - DU FATTAS MIG, vila i frid!

Okej och nuuu ska jag sluta gnälla, jag tappade den i golvet, massa jobb och blider försvann, det sög, punkt slut. Det finns viktigare saker här i världen.

Men till alla er där hemma, backa upp era grejer, det är ganska bra ändå, när man väl sitter där, i skiten.

Ta hand om er!
// Maria

ps. innan jag fått alla mina program tillbaka får ni nöja er med crappy webcam bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0