Trevlig helg!

En finfin helg har gått förbi! Lördagen började med säsongens första träningsmatch med Skarphagen. Det blev en skön vinst med 4-3 mot Klockartorpet. Jag gjorde en stabil insats som mittback (!) och kände mig nöjd! Sen kom familjen Hulander ner på besök! Vi strosade på stan, handlade på Willys, kollade på lite fotboll och käkade supergod middag på japansk restaurang!

Söndagen inleddes med vasaloppsbrunch innehållandes det mesta. Lite surt att det blev norsk seger i loppet bara... Efter en shoppingtimme på Media Markt och en snabblunch begav sig familjen hem till Falun igen och nu sitter jag och Louise bänkade för Jamie Oliver!

Jag ser fram emot nästa helg. Då är tentan avklarad och man vet hur det gick i Arsenals ödesmatch mot Milan i champions league!

//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0