Specifikation

Okej, nu är det bättre. Alla kan vi väl ha motgångar ibland. 

Har smörjt in mig med brun-utan-sol för att inte sätta skräck i stockholmarna. Mina ben är hiskeligt vita, lite blåaktiga nästan med miljontals bett som jag fick ute i skärgården. Inte en trevlig syn alltså.

Jag tänkte specificera mina arbetsuppgifter lite eftersom jag förstår att alla är så nyfikna! Idag har jag mest suttit framför datorn hela dagen. Har gjort en inbjudan, några små webbannonser och fixat en slags översikt för höstens annonser. Alltså lite diverse datagrejsimojs. Det är rätt kul även om man får fråga mycket och känna sig lite dum ibland. Hursomhelst så tror jag att det kommer bli ett roligt sommarjobb och förhoppningsvis kommer jag att lära mig mycket.

Nästa vecka ska jag hjälpa till med plåtningen av den lilla julkatalogen. Ska även få modella lite, hihi, det ska bli spännande även om jag inte direkt är nån rookie längre. Jag menar, kolla in dessa:


Foto: Mats Widén

De ligger uppe på deras hemsida men snart kommer katalogerna ut också. 

Nu är det spikat att det blir lite födelsedagsfest på lördag. Kom, kom alla mina vänner och gör mig glad.

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0