vardagslyx

så här flott kan man få det
på en måndag!

image165

Jag och Louise överraskade pojkarna med en liten mumsig buffe i måndags bestående av:
· Nybakad potatis galette med färsk rosmarin och timjan
· Tapenade och pesto á la Jon
· Keso med chili och citron
· Söta körsbärstomater och ärtskidor
· Favorit morotssalladen nr2 med sesamfrön och solroskärnor
· Nybakat bröd med valnötter, hasselnötter och linfrön
· och så lite kyckling på det

gott var det!


Nu sitter jag här och försöker skriva klart min rapport, det ska nog gå men så vidare värst intressant blir den inte. Saknar redan min Tim som gick upp och åkte ivåg med familjen till Rom i morse vid halv fem. Är grymt avis, jag skulle verkligen vilja ha lite semester och åka utomlands, få lite sol i ansiktet och bara vara leeedig + att jag är väldigt sugen på italiensk pizza! Så om du läser lilla så får du äta lite pizza istället för mig, dricka espresso och ta många fina kort som jag kan få se när du kommer hem.

puss på er!
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0