"Kom inte hem med ett par till skor"

Jag har bestämt mig att jag ska bli en jävel på elgitarr. En timmes träning om dagen borde göra susen. Tänk er vilken resurs jag skulle bli. En grym tjej som både kan spela och se häftig ut, alla band borde vilja ha mig.

Just nu filas det på Radioheads Bodysnatchers. Med lite distortion på låter det helt okej och om några dagar borde den sitta. Det är roligt att öva på något, man märker så snabbt hur man blir allt bättre och bättre. Ger man upp en låt på kvällen så är det alldeles säkert att man kan den dagen därpå. Det är något mystiskt med det där. Så var det när jag spelade klassiska stycken också. Det är som om fingrarna får vila och rekreera sig över natten, men att de undermedvetet tränar medan man sover. Helt fantastiskt faktiskt.

Idag hittade jag mina kanske finaste skor nånsin:
image148
Införskaffade på Myrorna, åter igen. Slipsen är också ny!

Nu ska jag diska lite och eventuellt plantera om en blomma. Det är alltid lika rogivande. Skulle vilja lära mig ta sticklingar men vet inte riktigt hur jag ska börja.

Peace /Louise

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ser ju inte så mycket av skorna, men det jag ser är jättefint.

2008-04-08 @ 11:16:45
Postat av: issie

du är så himla fin!

2008-04-12 @ 16:16:16
URL: http://blogissie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0