Det var ett tag sen!

Det var ett tag sen jag bloggade nu! Jag vet inte riktigt varför, men jag kommer bara inte för mig att logga in och sätta mig ner och skriva något intressant. Så därför tänker jag härmed reservera mig för att mina inlägg kanske inte blir sådär supergenomtänkta eller upplysande (som de varit förut såklart!).

Förra helgen var jag i Rom med min familj, det var hur roligt som helst. Massor med god mat, fina byggnader, mysiga fik och framförallt FINT VÄDER. Det var rätt skönt att kunna strosa omkring i t-shirt kan jag säga. Min familj måste ju vara den bästa någonsin, så himla glad att jag har er! Allihopa!

Tilbaks till verkligheten var det i måndags dock, med ett besök hos naprapaten för mitt onda knä som aldrig vill försvinna. Jag var nyss där igen idag, och nu börjar det faktiskt kännas bättre. Jag testade på träningen igår och det kändes bra. Tydligen är mitt högra skenben någon ynka millimeter kortare än det vänstra, så nu har jag ett litet geléinlägg i högra skon när jag tränar. Än så länge funkar det! Men fy faaaan vad ont det gör när ten gable naprapaaten trycker på knät. Helt sjukt. Fast på nåt sätt är det skön smärta, för det släpper gradvis hela tiden. Efteråt känner man sig sådär skönt mörbultad.

Idag har jag tenta, Language Proficiency Exam. Grammatik, översättning och så vidare. Jag har inte pluggat så mycket alls, satt bara igår med lite diagnosprov. Men det känns bra ändå, jag går på känsla!

Lilla Maria är i Falun för att dra ut en visdomstand den stackaren. Hoppas det går bra och vi ses på söndag!

För att avsluta detta förhållandevis långa inlägg delar jag med mig med några bilder från Romresan! Ha det bra allihopa!








/Tim

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!
Tack för att du följde med på resan, det var underbart.

2008-04-25 @ 10:42:11
Postat av: Anders

Bild nr 3 var väldigt rolig.... Sätt in den i familjealbumet! Fotografen måste vara ett proffs.

2008-04-30 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0