Curse you folktandvården!

image178

Jag är så arg!

Igår åkte jag upp till Falun för att operera bort min visdomstand. Detta var något som varit planerat sedan länge och jag hade duktig som jag är ringt i förväg och kollat så att allting stämde, förklarat NOGA att jag bor i Norrköping och kan inte åka fram och tillbaka till Falun bara för en "koll", nedjå jag blev lovad att tanden skulle ryka fredagen den 25e och det var inga problem med det. Så jag pungar ut med 450 spänn av mitt futtiga studiebidrag för att ta mig upp till Falun. Tro inte att ni kommer undan nu SJ bara för att jag råkar vara mest arg på folktandvården, jag hatar er med era blodsugare som tvingar en att betala för att ens få sitta ner på tåget, nej visst jag kan stå i fyra timma istället det är ju verkligen ett alternativ.

Nåja tillbaka till dig Folktandvården
Så  idag vaknar jag, proppar  i mig massvis med frulle för att kunna stå mig ett tag eftersom jag räknat med flytande föda resten av dagen. Åker iväg till Folktandvården Norslund lagom till min tid halv elva.
Fem över halv elva är jag ute på parkeringen igen och är vrålarg.
FEM minuter tog det för en tandläkare och två tandhyginister att konstatera att "neeej men det där vågar vi nog oss inte på att göra, vi måste skicka dig på remiss till en kirurg, ja sånt här kan ju ta lite tid, men du får säkert en tid inom det närmsta HALV ÅRET!!!" Snälla söta ni, kunde ni inte ha konstaterat det sist jag var hos er???
Jävligt arg är jag på mig själv också, som gladerligen tackade för besöket och gick, visst inga problem boka en ny tid bara.. aaaahhhh

arg arg arg är jag nu och vill inte göra nånting.
Curse you folktandvården, curse you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0