En bra dag!

Hej alla world-wide-webbare!

Jag har haft en bra dag idag! Den började sådär. Jag kände mig förträffligt trött när jag vaknade. Sov tills jag verkligen var tvungen att studsa upp ur sängen för att inte komma för sent till jobbet. Den första känslan var att det här blir en jobbig dag!

Men Micke T hade köpt kaffe och wienerbröd som han bjöd på i bilen på väg till Borlänge och det var där det vände. Själva jobbandet flöt på som det skulle och dagen var över i ett naffs! 

Sen gick vi på stan och flanerade, tog två öl, en pizza och en whiskey! Lillördag och löningsdag...

I morgon Norrköping och The Hives med syskonen och Louise!

Vill också gärna dela med mig av den här länken som jag hittade när jag skulle kolla aktiviteten på Tims hemsida men skrev fel adress! Det är nån form av hyllningssida till den tyske Tim Koch. Mycket nöje! 

www.timkoch.com 

/Jon

Kommentarer
Postat av: Inger Koch

Tim Kochs pappa heter Marcus Koch...hihi det var roligt

2009-03-26 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0