Nu var det längesen!

Nu var det alldeles för länge sen jag bloggade här. Jag vet inte vad det är, men något kommer alltid emellan mig och bloggandet. Jag kan aldrig ta mig tid att sätta mig och skriva. Men jag ska bättra mig! Eller.. Jag lovar att försöka bättra mig! Jag tror att en del av mig fortfarande tror att man alltid måste ha något intressant att skriva om, men det borde jag ju inse efter att bloggarna tar över internetvärlden att så inte är fallet. Så nu tänker jag inte skriva om något speciellt alls. Så.

Den här helgen är jag den enda som är kvar i stan utav Nordantillredaktionen. Maria är i Falun och överraskar sin snart 50-åriga far och har dessutom tagit ut en visdomstand. Jon och Louise är i Uppsala och går på marknad. Själv jobbade jag kväll på Arla igår, vilken fredagkväll! Nädå, det var inte så farligt. Lika bra att tjäna lite OB-pengar när ändå ingen är hemma.

Ikväll ska jag till Peter och Elin på tacos, rep och fest. Förhoppningsvis är Jejkop med också, så vi kan öva in låtarna igen. Det behövs nog efter sommaren!

Hmm, hur länge sedan var det jag skrev här egentligen? Vad vet ni? Jag har jobbar på Arla i sommar, sen åkte jag och Maria till Sardinien. Sen började jag först på Musiskt Lärande, men kände att det inte var min grej så jag bytte till Svenska istället. Så nu blir jag klassikern "Svensk- och Engelsklärare på gymnasiet"! Men det känns bra, det känns riktigt kul med svenska än så länge! Hmm.. vad har mer hänt? Just ja, jag och Marcus (som för övrigt flyttar hit ner till stan i vår!!) spelade på hans systers bröllop i Falun. Det var superkul, både bröllopet och festen efteråt (som slutade först 04.30 med en mycket billig taxiresa genom Falu stad hem till Trappstigen).

Veckorna framöver känns väldigt fullbokade. Ett axplock av vad som kommer hända kommer här:

-Nästa helg kanske mina föräldrar kommer och hälsar på
-Fredag nästa vecka är vi bjudna på kräftskiva hos Peter och Elin
-Torsdag v38 är det Coldplay i Globen!
-Helgen v38 är det träningsläger med Borgia
-v39 kommer min syster och hälsar på, innan hon åker iväg till Asien och ser.. Asien!
-Helgen v.39 åker jag och Maria till Falun till hennes pappas 50-årsfest

Så.. det var allt jag kom på.

Just ja, en sak till. Jon hittade en grym lägenhet som vi alla fyra i Nordantillgänget blev sugna på. En femma centralt i stan, som såg helt underbar ut. :) Vem vet, vi kanske bor i kollektiv snart??

Ha de gött! /Tim

ps. Det skulle inte förvåna mig om jag nu tänker så här: Eftersom det här inlägget blev så långt så har jag ju bloggat min ranson för några veckor, guuuud vad skönt! Men jag ska INTE tänka så! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0