back in business

Jag vet, jag har varit minst sagt lite frånvarande här på senaste tiden anledningen till detta ser ni resultatet av nedan. En skoluppgift i magasindesign, jag och Louise har tillsammans med duktiga klassisarna Emelie och Emese skapat tidningen QUOI, mycket slit, men det var det värt. Ta en titt på hela magasinet här




Med anledning av att jag nu är back in blogging business ger jag er en liten bildupdate från de senaste veckornas äventyr.


pappa fyllde femtio och firades med dunder, brak och galna upptåg hemma på elevstigen, jag och tim var på plats



avslutningsfirande på kolmården, vi fick träffa vargarna, som, hur mycket man än försöker övertala sig själv om det, inte alls är "precis som en hundar" mycket mäktigt









jag och tim gjorde blåbärspannkakor och melonsmoothie till frukost igår lite för att fira min första (nästan) pluggfria helg på länge, underbart!


på lördagskvällen drog vi ihop lite festligheter på smedjegatan tillsammans med lois, jon, emese, svante, peter, elin och en liten en som stal allas uppmärksamhet. toppenkväll som avslutades med dans på en båt nere i hamnen.


på återseende då darlings!
/ maria

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åhh så mysigt ni verkar ha det, får lite ( eller rättare sagt rätt mycket) hemlängtan till norrköping och er superfint magasin ni gjort! verkar varit en kul kul kurs!

STOR KRAM

2008-10-13 @ 17:00:29
URL: http://polle.webblogg.se/
Postat av: marcus

hej! vilka fina bilder och vilket fint magasin! ska bli kul att ses om nagra manader, du kan nog komma att lara mig mycket maria om fotografering, esr fram emot det! kram pa er allihopa

2008-10-15 @ 12:40:13
URL: http://marcusnyberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Maria! det är jenny här, eran modell ni använde till er tidning. eftersom jag skulle få en del bilder så tänkte jag och emelie att vi skulle sätta oss ner så fick jag välja ut vilka bilder ni skulle redigera och sedan skulle jag få dem. så vi sa att vi skulle ses över fika. vad sägs om nu på söndag någon gång? :) för nu har ju eran deadline varit och så.. Kram Jenny

2008-10-15 @ 14:34:31
URL: http://jennyobg.blogg.se/
Postat av: eva

åh gud vad fint magasin!! ni är för underbara tjejer. duktiga som tusan. saknar er. puss

2008-10-18 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0