Regn!

Jag tror att det har regnat precis hela dagen idag! Från morgon till kväll. Det uppskattas ju verkligen när man jobbar utomhus ca 50% av dagen, inte har någon regnjacka och är förkyld. Med anledning av detta ligger jag i soffan hela kvällen och håller låg profil i väntan på att ovädret ska dra förbi!

Tänkte dela med mig av några bilder från London. Jag och Tim tog ju en blixttripp för att se Arsenal - Fenerbache förra veckan. Så här såg det ut!



Här kan man se mig med min nyinköpta Jamie Oliver-bok och arsenaltröjan på, Tim bänkad på Emirates Stadium, utsikten från våra platser och När Tim letar skivor i specialhörnan på HMV!

Mycket nöje!
//Jon

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åhh vad kul ni är då! Vi såg faktiskt Tim på bussen från Ayr idag ;)

2008-11-12 @ 21:12:00
URL: http://polle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0