Lördagen den tredje maj...

Var vi på finfest hos våra kära vänner Eva och Michal. En slags "tackförattnihjälpteossattflyttafest". Konstigt nog kommer jag inte ihåg vad exakt jag och Maria hjälpte till med...

Menyn bestod av lax och en sommrig potatissallad samt en våldsam kladdkaka med glass. Allting smakade supergott och jag tror att det var därför som vi inte lämnade köket en enda gång den kvällen - vi orkade inte förflytta våra mätta magar.

Det bjöds även på vin och öl och alla blev både nöjda och glada, väldigt glada. 6 personer i ett kök i 7 timmar och sällan har jag haft så roligt! Kombinationen god mat, vin och världsfina vänner är verkligen oslagbar.

Bildbevis på trevligheterna:






Denna kväll var toppen!
/Louise, Jon, Tim & Maria

Kommentarer
Postat av: eva

tack själva söta ni, kvällen blev verkligen
superlyckad! lite kul att vi satt i köket precis hela kvällen också :)

puss

2008-05-13 @ 19:26:38
Postat av: Anonym

yes! äntligen får jag gästa bloggen. stor dag för mig...

2008-05-14 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0