Jössöös, fike inläck

Hej hej.

Jag sitter ensam här i det smedjianska huset nu. Maria fick hoppa in och jobba på Kolmården idag, utan någon som helst förutbildning eller introduktion, på grund av att fyra pers blivit akut magsjuka. Så hon är där. Och Jon jobbar också idag. Och Louise skulle sola med Pauline tror jag bestämt :)

Så jag är här i lägenheten, har ätit frukost och suttit framför datorn och segat mig. Men nu är det nog med det, jag ska ut och ta en springtur i det fina vädret. Det är faktiskt medelhavsvärme, precis som det utlovades! Med detta kommer ju dock pollenallergin.. Jag knaprar tabletter varje dag, men det är svårt att veta om det hjälper eller inte.

Om ni inte har något annat för er kan ni ju gå in på Min YouTube-sida och kolla lite videos som jag har lagt upp där. (Är det någonstans man faktiskt FÅR göra lite gratisreklam för en själv så är det väl i vår blogg, eller hur!?)

Här är ett smakprov också:



Take care! /Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0