Festtider

Hej hej! Alla vi från Nordantill är nyss hemkomna från vår andra fest i Linköping på fem dagar. I lördags var vi på 60-talsfest hemma hos Jakob och Emma (tyvärr kunde inte Maria närvara, och anledningen har ni ju redan läst om i hennes inlägg lite längre ner). Festen var i vilket fall som helst väääldigt rolig och bjöd på massor av trevligt folk och bra musik. Det enda som förstörde kvällen lite var att vi missade sista tåget hem, halv två på natten, men det löste sig med att vi fick sova hos Nea.

Igår var vi på alternativt valborgsfirande hos Peter och Elin. Hur mysigt som helst, även om vårvädret som vanligt bestämde sig för att inte riktigt komma ut JUST på valborg. Men vi grillade ändå, det blev lite marinerade fläskkotletter och några chorizokorvar för min och Marias del. Dessutom var vår pastasallad, innehållandes bland annat avokado, getost och rödlök, grymt god!

Jag hade tyvärr inte med mig någon kamera till gårdagens fest, så bilder därifrån får ni vänta på tills Jon bloggar! Jag kan däremot erbjuda ett antal fina foton från 60-talsfesten. Här kommer de!



På tåget, dagen efter. Här hade Jon just släppt en brakskit.

/Tim

Kommentarer
Postat av: Loke

Men usch då.....

2008-05-01 @ 17:51:02
Postat av: Kahkibrallan

Men jeeesus mr Udd, skägget går bort på en och samma sekund!

2008-05-07 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0