YouTube-nörden Tim!

Jag finns på YouTube nu! Under helgen hemma i Falun spelade jag in tre små videoklipp med mig och en ganska ostämd gitarr. Men de finns i alla fall nu att skåda på YouTube, vare sig ni vill eller inte.

Horizons:


Blood On The Rooftops:


Blackbird:



Like it or not. I övrigt är livet i en jobbig fas just nu. Jag vill veta vad jag vill, men det går inte. Ibland vore det faktiskt lättare om det fanns en mer specifik anledning till allt det här. Då kan man liksom bara bestämma sig. Så är det dock inte... Men vad som än händer så blir det för det bästa. Man kan inte annat än att göra det som känns rätt, eller hur? Det löser sig.

/Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0