Påsk och byxshopping.

Så är påsken kommen.

Jag är i Falun och ska äta lax i massor med familjen över påsk. Kanhända slinker en sillbit ner också. Moster och jag gjorde en grym wasabisill som inte går av för hackor! Om intresse finns för receptet delar jag mer än gärna med mig av det.

Stockholm bjuder annars på snöslask, hundpromenader och trötta hemmakvällar. Jag ska försöka vara lite mer duktig och hitta på saker efter praktiken men än så länge har det varit lite dåligt på den fronten måste jag säga. Praktiken flyter på och på tisdag ska jag vara assistent på en modefotografering! Det blir spännande.

Idag åkte jag och mamma till mormors grav med några små påskliljor. Det är alltid så fint där. Och kallt. På hemvägen svängde vi in på Emmaus och jag fyndade två par 70-talsbrallor och en tantväska.

image143
Lite kassa bilder men det lämnar plats för en härlig fantasi istället.

Nu ska vi färga håret och sen blir det en liten tripp för att hälsa på gamle Johan.

Glad Påsk!
/Lois


Kommentarer
Postat av: Jon

Va tjusig du är! :)

2008-03-21 @ 15:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0