Sommarjobbet

Första riktiga dagen på sommarjobbet har förflutit... Det var kul att vara tillbaka och träffa alla. Fick pilla med lite småjobb men det var helt okej. Promenerade hem, det tog lite drygt 40 minuter. Frågan är om jag kommer orka gå den biten varje dag, måste nog få hit cykeln. 

Nu sitter jag här framför Evas lilla dator. Har lagat en jättegod köttfärssås men det är tråkigt att äta själv. Har ingen att leka med idag. Blir kanske till att börja på en bok. Lär nog bli mycket sånt i sommar kan jag tänka mig.

Ser fram emot helgen, då även jag kommer att intåga Falun. Kanhända blir det lite jordgubbstårta, kanhända blir det lite partaj. Vi får se. 

Hälsa på mig i Stockholm i sommar!
/Louise

Kommentarer
Postat av: bella

VI ska hänga i sommar!

2008-06-04 @ 17:56:34
URL: http://bellg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0