Midsommarvädret har infunnit sig!

Det är grått, kallt och regnet hänger i luften = snart är det midsommar! Dalom verkar visa upp sig från sin sämsta sida lagom till högtiden vi så starkt förknippas med. Men det kanske vänder till i morgon. Förövrigt svävar jag i ovisshet om vad som händer i morgon över huvud taget. Men jag har i alla fall köat mig till lite öl på systemet så förutsättningarna finns!

Sveriges uttåg ur EM igår var tråkigt men kanske i ärlighetens namn inte så oväntat. Jag tycker att det har verkat som att det svenska laget saknat en själ på något sätt, samtidigt som ryssarna har överaskat med offensiv fotboll. Jag tror faktiskt att de kan skaka Holland i kvarten.

Nåväl, nu ska jag åka till farmor och fika!

Vi hörs!

//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0