maria modebloggar...

...eeh ja eller nått, jag ville mest att alla skulle få se den här förtjusande kavajsaken som jag fyndade på myrorna idag, den kommer inte riktigt till rätta på bilderna med sina guldtrådar och käcka utsvängda midja dock. Myrorna hade fått in massor med fint, man kunde lätt förköpa sig. Hittade ett litet radiosideboard i teak och en Gröna Anna tekanna från Rörstrand, kan man ha fler än en tekanna frågar jag mig. Nej, blev tyvärr svaret idag

I övrigt har jag tillbringat min lediga dag med att jobba och vara arg på vården i vårt avlånga land Som mamma sa, det skulle gå snabbare att utbilda sig till läkare så att man kunde ta hand om sig själv, och tänk bara så trevligt bemött man skulle bli. Om det är någon som kan förklara hur man kan ha ont i halsen i drygt ett och ett halvt år blir jag tacksam om ni hör av er, Gabbis, kan du kolla ditt hypokondrikerlexikon efter möjliga orsaker?

later dudes!
/ maria







Kommentarer
Postat av: Gabbis

Det är bara att ringa. Jag är en expert, nästan legitimerad hypokondriboken-uttydare. Saknar dig massor. PUSS!

2008-06-27 @ 00:07:33
Postat av: Inger

Måste vara specialsydd till dig!Snygg, vilka fynd du gör!

2008-06-28 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0