ett meddelande från det lilla arbetsbiet

Jösses nu var det längesedan jag vet, tur att vi är flera som bloggar här :)!

För min del är det jobb, jobb, jobb som gäller, jag är ledsen Louise och alla andra men kloka ord, och ordvitsar blir det nog snålt om i mina inlägg ett tag framöver. Heltidsjobbet ute på Kolmården och Jeep gör en ganska mosig i skallen när man kommer hem om kvällarna, och inte nog med det så har jag blivit efterfrågad (!) att designa ytterligare en hemsida åt en företagare, samt ett annat mindre kontorsmaterial jobb. Så det är lite att göra, men tusan så bra med erfarenhet, kontakter och något att stoppa i portfolien!

Midsommar var flott, jag och Tim bilade till Sundsvall och firade tillsammans med hela släkten Wester, allsång, mumsig mat och mysigt sällskap. Lite bilder ifrån festligheterna finns i min bilddagbok little.bilddagboken.se (nix fick inte till en länk nu heller).

Nu ska jag och Tim kika på ett avsnitt av SPUNG, ni vet - världens bästa serie. Hoppas att ni sett den allesammans, annars kan ni skriva upp det på att göra listan över sommaren.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0