Inget att göra!

Hej på er allihopa.

Jag sitter just nu på jobbet. "På jobbet?" frågar ni er då. "Hur kan du sitta och slöa dig och blogga på dyrbar arbetstid, Tim?". Jo, så här är det. Spaaaana in farsan va! Alla tankar med mjölk är helt fyllda överallt på hela mejeriet, så vi kan inte göra nånting just nu. Inga baljor kan tömmas, inga rullvagnar, inga pallar, ingenting. Det är bara att sitta och vänta på att en tankbil ska komma och tömma alla tankar så det finns plats att slänga igen.

Jag har dessutom läst ut min bok som jag brukade ha som tidsfördriv stunder som denna, Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus (mycket mycket bra för övrigt), så jag har ingenting att läsa nu heller. Jag antar att jag får sitta här och fördriva tiden med att läsa meningslösa musik- och fotbollsbloggar, gå in på Aftonbladet och Facebook varannan kvart och ta en drickyoghurt eller två ("Högtryck" är min nya favoritsmak! Fast jag förstår fortfarande inte riktigt var namnet kommer från, jag menar HALLÅ det är ju bara en blandning av blåbär, svarta vinbär och nåt mer. Typ) ända tills klockan blir 19.00, för då ska jag äta min matlåda.

Jag har i alla fall min underbara iPod med mig. Just nu strömmar Animals med Pink Floyd ut ur lurarna. Vi hörs och ses! /Tim

Kommentarer
Postat av: Ekols

Hej!

Läser fn snabba cash.....kanonbra!

Mina tankar är hos dig.......

Spansken var het.......

Mackan stekhet......

Sverige hetast..



/Ekol

2008-07-11 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0