google

jag har haft så väldigt ont i huvudet, ofta och mycket. minst en gång i veckan. jag blir helt matt, ljusskygg och illamående. värktabletter är ett skämt och fungerar ungefär lika bra ifrån att hindra huvudvärken att tränga igenom som fönsterglas stoppar solstrålar. ibland när jag vaknar på morgonen känns det som att jag har träningsvärk i huvudet av allt ont. 
det är helt enkelt ganska jobbigt och viss tankeverksamhet har gått till att försöka klura ut vad värken beror på, och eftersom jag har en tendens att hispa upp mig har ordet hjärntumör frekvent dykt upp. att försöka diagnostisera sig via internet, har ungefär samma resultat, skriv in dina symptom och vänta på att ordet cancer dyker upp på skärmen.
tillslut tvingade mamma iväg mig på en synundersökning, mest för att vi skulle kunna utesluta det eftersom jag ju inte ser dåligt, jag menar det ser ju jag att jag inte ser, dåligt alltså. 
eller trodde jag iallafall, för jag såg ju visst dåligt, men bara på vänster öga. så det högra har arbetat som en liten tok för att kompensera och därav 
tadaaa --> huvudvärk!
så skönt, jag visste ju någonstans långt inne att det fanns en helt ofarlig förklaring till min onda skalle, men man måste ju förvänta sig det värsta, annars kommer ödet bita dig i arslet...eller?... därför var hjärntumör en mer rimlig förklaring.

så nu ska jag skaffa brillor, har redan valt ut ett par och ska hämta ut dem i nästa vecka, så ska ni få se. jag gillar dem väldigt mycket, de ser ut lite så här:


/// maria

Kommentarer
Postat av: Tim

Hihi, du är så himla snygg älskling!

2008-07-19 @ 10:47:30
URL: http://nordantill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0