En kväll i Norrköping...

Har just kommit hem till lägenheten efter en trevlig kväll med Håkan, Maria och Filippa. De är på semester och passade på att stanna till här på vägen ner till Astrid Lindgrens värld. Vi tog lite kaffe och Emmabakad kladdkaka innan vi gick och käkade pizza på Forno Italiano! Efter det blev det en stärkande promenad genom Norrköping i den varma sommarkvällen. Riktigt trevligt!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu och det har hänt lite sedan dess. Mamma, Pappa och Emma var här i tre dagar och vi gjorde massa skoj! Bland annat blev det en tur till Söderköping, Valdemarsvik och Gryts skärgård! Ska försöka lägga upp lite bilder från den turen så småningom! 

Utomhusbion som "Flimmer" anordnar har jag också hunnit prova på tillsammans med Tim, Maria, Anders och Sylvia. Vi såg "Två dagar i Paris", riktigt trevlig film må jag säga!

Annars är det mest jobb på Kolmården som gäller för min del. Jag trivs jättebra och visst kommer man in i det mer och mer men man får trolla lite med knäna varje dag... Det finns väl en viss tjusning i det antar jag. Men ibland blir man lite trött. Som idag tillexempel när jag blev kallad för rasist för att jag flyttade på en familj, som råkade vara från utlandet, för att de blockerade en utrymningsväg i delfinariet. Efter det var det dags att få sin dagliga mentala knäck vid sälföreställningen from hell. Menmen, i morgon är det nya tag. Vissa dagar på jobbet är grymma också! Jag lämnar er för den här gången med en bild från när jag klappade vargarna förra veckan!


På återhörande!

//Jon

Kommentarer
Postat av: Tim

Vadå, du är ju rasist? Det vet ju alla! Eller? :)

2008-07-16 @ 15:21:12
URL: http://nordantill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0