Djuren ute i naturen

Jag funderar på att skaffa de här fina tavlorna av Michael Sowa, ni kanske känner igen dem från Amelies (hon från Montmartre ni vet) sovrum. De passar fint hemma hos oss vill jag tro.
Michael Sowas bilder får mig att tänka på Beatrix Potter och hennes söta böcker alla de små engelska djuren. Finns det någon mer än jag som kommer ihåg den där fantastiska baletten baserad på hennes böcker som alltid gick vid jul där alla dansarna var utklädda till djur med stora lurviga huvuden. Den älskade jag!

/ Maria

image20image18
image19

Kommentarer
Postat av: Erica

Ååååh! Jag älskade också den baletten! Vilka minnen du väckte nu Maria!

2008-01-30 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0