Världens orättvisor #1

Okej, vi vet att det finns otaliga orättvisor i här världen men just nu tar nog jag hem priset. I går inhandlades det fyra stycken öl åt mig, att ha och mumsa på kvällen till ära. Den spenderades först hemma hos Tim & Maria med tacopaj, senare på Hugos för att lyssna till Lykke Li. På någon outgrundlig anledning blev jag dock askalas på de här fyra ölen och kvällen som skulle bli toppen blev botten. Hemgång kl 23. Fyra öl? Måste ha haft en fantastiskt dålig dagsform, för jag tror inte att det finns någon annan anledning. Hursomhelst, godmorgon Norrköping - kl 19 på kvällen! Nu börjar min dag, hamburgare och strips ska intagas, därefter en välförtjänt dusch.

Jag skulle aldrig vara såhär bitter annars, men jag förtjänade faktiskt inte den här bakisdagen! Hujedamej.

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0