Rycket i tabelltoppen!

Som Tim, och även min bror, förutspådde gjorde Arsenal igår rycket! Rycket som kan betyda serieseger för gunners! Med 12 omgångar kvar ser det riktigt bra ut! Och på lördag ska vi dessutom passa på att ge United ytterligare en käftsmäll, denna gång i FA-cupen!

I dag har jag haft en relativt kreativ dag! Har läst mycket samt varit i skolan och gjort mitt första grupparbete på högskolenivå. Det var snabbt avklarat, tog knappt en timme. Men det gav ändå en skön känsla att diskutera historieämnet med några klasskamrater. Visst kan man läsa böcker och lära in saker, men det hjälper verkligen att debatera frågor med andra. För att ytterligare förstärka min trevliga dag hittade jag en stegräknare när jag klev av campusbussen. (Nu tänker Tim: men jösses! Jag har åkt campusbussen i över ett år och jag har aldrig hittat nån stegräknare). Jag provade den på vägen hem och den funkade kanon! :)

Måste också bara nämna att vi i nordantillkollektivet hade en mycket trevlig helg tillsammans med Marcus. Hans färdigheter på gunghäst går inte av för hackor...!

Till sist ett litet tips för alla oss boende i nordantill med omnejd: det är stor fläskrea på hemköp, go for it!

//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0