Praktik premiär

Idag var min första dag på min praktikplats, Industriannonsbyrå i Linköping. Där ska jag befinna mig under de närmaste fem veckor.  Riktigt kul första dag måste jag säga. Det kändes som att vi (två praktikanter är vi, jag och Patrik) var efterlängtade och välbehövlig hjälp för byrån, som med mina mått mätt verkar ha tok mycket kunder. Man slängdes direkt in i arbetet. Idag har jag gjort research för en jubileums bok, pratat med kund, satt layout och originalat  Linköpings Chokladfestivals programfolder. Riktigt kul var det ska jag säga - att göra någonting själv "på riktigt". Nu har jag precis ätit  mumsig pastasås med kikärtor som lilla Tim lagat åt mig och ska snart lägga mig på soffan och vila lite. Det tar på krafterna det här med riktigt arbete.
Kram på er / Maria

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0