Nåt jäkla virus...

I fredags blev jag sjuk. Hade jätteont i halsen när jag vaknade. Under hela helgen kände jag mig sen sådär emlig och sjuk i kroppen. Jag missade därmed sista seriematchen i söndags (förlust med 3-5 mot Oxelösund på en is med ungefär 5 cm vatten ovanpå, så det gjorde inte så mycket). Men sjukdomen kändes bättre och bättre, så jag tänkte testa att vara med och träna igår, eftersom det är två kvalmatcher nu i veckan. Det gick inte så bra, och när jag vaknade imorse var det inte bättre, så jag får helt enkelt hoppa över matchen ikväll. Känns inte så kul, det är ju de här matcherna man sett fram emot hela säsongen. Att kvala till Allsvenskan liksom! Men men.. som det kändes på träningen igår så går det inte. Var helt slut och slö i både kroppen och huvudet..


Inget mer av det här i vinter, verkar det som.. Men visst ser jag grymt bra ut här? Det måste ni erkänna! Bollen under total kontroll, samtidigt som jag håller undan motståndaren! :)
image79


Får satsa på att bli frisk inför Englandsresan istället. På fredag åker vi, helt sjukt (HAHA)! Jag började skriva en packningslista igår, ukulelen ska bland annat med! Man måste ju ha något att spendera alla hostelkvällarna med! :) Det ska bli så jäkla kul. Allting!

Nu ska jag laga kikärtssås med morötter och creme fraiche! Vi hörs och ses deu!

//Tim

Kommentarer
Postat av: Ekol

Nästa säsong i Borgia blir du ändå GRYMMARE!
Krya på dig Tim, viktigast nu är att du blir frisk till resan!

2008-02-26 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0