Min gröna växt blommar del II

Mamma hade rätt, den skulle få små fina blommor som doftar underbart! Det är helt fantastiskt vad vackra de är, pyttesmå snirkliga girlangblommor. Tänka sig att de tillslut skulle blomma, det trodde jag inte!

image46


Idag har vi äntligen lyckats få upp den stora spegeln och målat klart lampetterna och satt upp dem. Blev nära på kusligt mäktigt men trevligt med lite ljus i vår mörka hall i alla fall.

image47

image48

För övrigt denna söndag så har det hunnits med duggaplugg, brödbakning och yatzy! Imorgon börjar det igen, har ingen lust. Tänk vad förvånad man skulle bli om det var lördag igen liksom. Jag skulle bli såå lycklig!

Kommentarer
Postat av: Mams Lottie

Jag önskar att jag också fick känna doften av blommorna, för som sagt, det är mycket sällsynt att de blommar.

2008-02-11 @ 21:34:57
Postat av: issie

jättefina blommor! vad är de av för sort?

2008-02-12 @ 17:57:01
URL: http://blogissie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0